Online ISSN: 3007-0244,
Print ISSN:  2410-4280
Алдыңғы жылдардағы жарияланымдарды мына сілтеме бойынша көруге болады
Жариялымдар мұрағатта
ҚАТЫСУЫМЕН ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ ЭТИКАЛЫҚ РЕТТЕЛУІ
Келтірілген мақалада биомедициналық зерттеулердің негізгі ережелері ұсынылған. Осы ғылыми зерттеулердің өткізілуіндегі биоэтикалық реттеудің негізгі міндеттері Семей полигондағы ядролық қарудан зардап шеккен тұрғындардың денсаулық жағдайын зерттеуге бағытталған. Скринингті және терең клиникалық зерттеулерді өткізуге ақпараттандырылған келісім жайында баяндаған.
Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 3 | Беттер: 57-58

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ УЙЫМДАСТЫРУ АСПЕКТІЛЕРІ
Инновациялық қызмет - білім беретін мекемелерде оқу процессін сапалы жақсартуда және инновациялық жобаларға белсенді қатысушыларға біліктілігін жоғарлатуда    , үздіксіз жұмыс жасауға тиімді механизмі болып табылады. Осы қызметті жобаның  алғашқы сатыларында уақытылы дұрыс жоспарлау оны іске асыруда уакыт пен қуаттылықты сақтауға мүмкіндік береді. Жаңа ақпараттық, педагогикалық технологияларды, жаңа оқыту әдістерін пайдалану тек сабақ барысын ғана емес оқытушы ролін, медициналық ЖОО білім беру жүйесін жетілдіруші ретінде қарауға мүмкіндік береді.
Толығырақ
2014 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 36-37

КОМПЕТЕНТТІ–БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ АЛУ – ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ОҚУ ОРНЫНДА МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДАМУЫН БЕЛСЕНДІРУ ҮРДІСІ РЕТІНДЕ
Оқу үрдісін нығайту мәселелері кафедраларда әртүрлі бағыттарда жүргізіледі. Солардың бірі – білім алушылардың даярлау сапасын арттыратын компетентті-бағытталған білім беруді енгізу.  Компетенттілік -өз әрекетін іске асыруға құштарлығы мен дайындығын сипаттайтын, тұлғаның интегралды қасиеті. Компетентті-бағытталған білім берудің жалпы мақсаты: болашақ мамандарды даярлау сапасын жоғарлату, қазіргі заманға сай инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, білім беруді ұздіксіз, тұлғалық-бағытталған, компетентті-бағытталған, модульді және нәтижелі ету.
Толығырақ
2012 жыл | Шығарылым: 2 | Беттер: 5-7